Інженерний інститут ЗНУ з 2013 року щорічно проводить в Запоріжжі заходи до Міжнародного дня кар’єри дівчат в ІТ. Для тих, хто не мав можливості відвідати заходи особисто, завжди був онлайн-формат для проведення святкування на шкільних ІТ-майданчиках.
Цього року веселим ІТ-іграм та надихаючим зустрічам в приміщеннях Інженерного інституту завадив карантин. Тому святкування відбувалось тільки онлайн, але на Всеукраїнському рівні.
З 23 квітня по 23 травня тривав Всеукраїнський онлайн-марафон GIRLS POWER TECH’20, який організували Програма Мережних Академій Cisco та Центр підтримки Академій Cisco “Інженерний інститут ЗНУ”.
Метою заходу було залучити дівчат до вивчення технологій, сприяти розвитку STEM-освіти в Україні, показати дівчатам-підліткам можливості побудови успішної кар’єри в ІТ відповідно до гендерної політики.
Впродовж місяця в марафоні взяли участь близько 2400 учасників зі 100+ навчальних закладів України. Під час карантину старшокласниці знайомились з досвідом дівчат, які вже зробили успішну кар’єру в ІТ, вивчали курс Академії Cisco «Вступ до Інтернету речей», дізнавалися цікаві факти з життя відомих жінок, які вплинули на розвиток ІТ в світі.
1600+ учасниць марафону отримали пам’ятні сертифікати, перевіривши свої знання з історії ІТ. Приємним бонусом для вчителів стали сертифікати навчальним закладам.
Серед дівчат, які надихали старшокласниць, були випускниці спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення, освітня програма «Програмне забезпечення систем»:
- Анна Сулькіна, Senior Engineering Manager в компанії Twitter,
- Кристина Шатц, Frontend Angular Developer в компанії LightIT,
- Олена Михайлуца, UI / UX дизайнер.
Учасники заходу отримали також профорієнтаційну інформацію про навчання майбутніх програмістів в Інженерному інституті ЗНУ.
Вплив заходу на молодь викладачі інформатики характеризували в соцмережах словосполученням «підхопили ген успішності». Так, 680 учасників вперше поглянули на ІТ, як можливий варіант кар’єри для себе.
Захід проходив в межах Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна 2020» за підтримки Інституту модернізації змісту освіти МОН України.